marți, 7 august 2018

Daniel Luca -Teritoriu ocupat... fizic și literar

„ Minorele” lui Daniel Luca  din Teritoriu ocupat, volum apărut la editura eCreator 2018, le citești cu bucuria de a descoperi savoarea răstălmăcirii cuvintelor din banalitatea lor cenușie în laboratorul creației poetice.

Cădere 

M-am împiedicat
de gândul tău
și m-am sprijinit în cădere
cu inima
de copac.

Soare

Inima mea
poate îngheța
                                                                  soarele.


Ceva din contradictoriul iubirii:

Pelerina 

De picăturile
iubirii  tale
mă adăpostesc
sub pelerină.


Ploaia

Plouă
și  mă prăbușesc din nori
încărcat de electricitate.
                                                                  Te transform într-un morman
                                                                  de cenușă.

                                                                  dar și

                                                                  Primăvara
                                                                  M-am plimbat cu tine
                                                                  prin ploaie.
                                                                  Deodată, ai început
                                                                  să înfrunzești.
                                                                  
                                                                 Teritoriu oupat

                                                                 Te-am primit
                                                                  într-un vers
                                                                 din poemul meu,
                                                                 dar tu, nonșalant,
                                                                 l-ai ocupat
                                                                 întru totul.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu