luni, 8 iunie 2015

COȘUL MEU CU POEZII- Aurel ANGHEL


O carte de versuri și ghicitori nu doar pentru nepoți și prichindei, ci și pentru orice suflet tânăr.
Felicitări Bunicului!
















Cuvânt de început

Un bunic a încercat,
Să ajungă literat
Pe-o nu știu ce pricină,
Am dorit să stau  și eu
Să mă crezi, copilul meu.
Nu știu dacă-am reușit
Poate n-am fost iscusit
O fi ea de pe la țară
Rogojina-i literară.
Ca să poți să locuiești
Mai întâi TU să citești.
Să înveți și poezii
Pentru tine, alți copii,
Avem autori vestiți,
Cu talente dăruiți.
TU pe ei să îi urmezi
După-aceea să cutezi,
Să ajungi pe rogojină.
Ai să vezi altă lumină
În cuvinte și-n povești
Poți și TU să reușești
Cum și eu am încercat,
Tare m-am mai bucurat.
Pentru tine vreau să știi,
Am un Coș cu jucării
Și Unul cu poezii,
Jucăriile vorbesc
Pe copii îi veselesc.
Iar pentru copii mai mici
Am un Crâng plin cu pitici
Și un Crâng tot cu bunici.
De nu crezi, copilul meu,
Hai, la vară la Buzău,
Vei primi carte frumoasă,
În Poiana Luminoasă
Aflată la noi în Crâng,
Unde zilnic roi se strâng
Mulți copii frumoși ca tine
Și bunici veseli ca mine.

Aurel ANGHEL

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu