joi, 14 noiembrie 2013

Toamna se numără...



Făcând un scurt și subiectiv bilanț al activității mele literare 2013, am constatat că... m-am mișcat... ceva, ceva. Sincer să fiu nu am atins unele ținte pe care mi le-am fixat, dar și ratările sunt o lecție.
Inventarul arată așa:  
Doamna Cezarina Adamescu s-a aplecat asupra celor două volume publicate (ale mele) și le-a imortalizat cu opinia dumneaei (mulțumesc!) în cartea sa Întâlniri imprevizibile.
Mulțumesc, Daniela Voicu pentru publicarea în  Arta de a fi Uman volumele 3, în limba engleză, și 5, poezie românească!
Mulțumesc, Ștefania Grigorașcu pentru selectarea în Antologia Carraria, volumul I!
Mulțumesc Gheorghe Stroia pentru (mega)volumul Meridiane Lirice- Aripi de vis!
Mulțumesc Laurențiu Bădicioiu pentru Antologia Festivalului internațional de poezie și epigramă Romeo și Julieta la Mizil!
Mulțumesc, domnului Gheorghe Neagu pentru publicare în Oglinda literară, domnului Culiță Ioan Ușurelu pentru publicarea în Salonul literar, doamnei Emilia Tutuianu pentru publicarea în revista Melidonium, domnului Prof Dr. Adrian Botez pentru publicarea în Contraatac!
Mulțumesc domnului Ionel Bota pentru publicare în revista Don Quijite, domnului Doru Ștefan Dăncuș pentru publicarea în revista Singur, prietenului Marin Ifrim pentru publicare în Cartelul metaforelor!
Mulțumesc Actualitatea Buzoiană pentru promovare și Opinia Buzău pentru reflectarea activității cenaclului Ante Portas!
Mulțumesc Revista ONYX, Londra!
Mulțumesc celor care cred în mine, optimismul lor m-a încurajat și pe mine! :) 

Cabel Ștefan Teo(dor)



Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu