sâmbătă, 30 aprilie 2022

Poezie la cafea - „Recuperarea Umbrei” - Daniel Luca

 

Umbra din poezie, poezia dintre umbre, o paletă policromă în volumul recent, al lui Daniel Luca, Recuperarea umbrei publicat la editura Castrum de Thymes, Giroc, 2022. 
Nuanțe ironice, autoironice,  flash-uri lirice drapate sub un ludic bine armonizat de maturitatea poetului în substanța poetică.

                                                  Mulțumesc pentru carte Daniel Luca! Felicitări!




poezii din volum:

1. 
Taverna murmură
fum
scoți amuleta din sân
va fi martor drumului tău
îmi va sopti prin tunete
fiecare vorbă
gest
nu da apă la șoareci
nu-i vreau aici
să îmi scurtez unghiile însângerate
visurile
umbra te va aștepta
tăcută pe scaun
întoarcerea amuletei.

4.
Sirenele mă caută prin megafon
pun piciorul pe scara trenului
Daniel pleacă în cinci minute
au timp să își smulgă inimile
să le adune într-o cutie de pantofi
un băiat zboară cu aripi de ceară
ținând-o strâns între picioare.

21.
Uliul
îmi poartă
umbra 
în cioc
crezând 
că duce
puiul
pe care l-am crescut  
la sân
fără să-și dea dseama
că el însuși
e puiul.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu