marți, 2 august 2016

Carte din Vrancea-Ion Lazăr da Coza și Vasilisia Lazăr

 Am primit recent din Vrancea trei cărți. Cunoscute în mediul virtual și promovate de administratorii site-ului literar „Însemne culturale” acum sunt tipărite. Două sunt semnate de Ion da Coza:
„La umbra Vezuviului” -roman-apărută la editura Salonul Literar. „La Ghizunie”- editura Armonii Culturale, rânduri din viața satului sculptate într-un epic savuros, chisnovatic.
A treia carte „Anotimpul Întoarcerilor” de Vasilisia Lazăr, editura Armonii Culturale-versuri.
un ipostas de confesiune literară în „Doar o carte”

îmi scutur praful de pe aripi/ apoi mă deschid/trebuie doar /să-mi răsfoiești cu blândețe neliniștile// slovele mele sunt limpezi/ nicio virgulă/nu desparte ceea ce a fost/ de ceea ce este/ doar semnele de întrebare/ își caută întotdeauna/ răspunsul 
(Vasilisia Lazăr )



 Mulțumesc autorilor pentru cărți! Faptul că s-au gândit și la mine înseamnă că împreună existăm.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu