marți, 10 decembrie 2013

UN ALTFEL DE CRĂCIUN -Mariana Cabel























UN  ALTFEL  DE  CRĂCIUN



Aş vrea să mă închid
Într-un Om de zăpadă,
Să fiu inima lui,
Să mă bucur de veselia copiilor,
Să mă bucur de emoţia
Tinerilor îndrăgostiți,
Să mă bucur de albul,
Mai cenușiu de la an la an.


Doamne,
Pune-mi sub Pomul de Crăciun
O pereche de ochi,
Pentru Omul de zăpadă!

Tăciunii nu mai sunt la modă,
(Sau nu se mai găsesc deloc)
Lacăte mari pecetluiesc
Gurile  minelor
Şi minerilor.
Doar mâinile au rămas
Întinse.
Aşteptând o minune
Să poată pune de Crăciun,
În palma copiilor
Şi,
Dacă mai ramâne,
A bătrânilor
O portocală.
Singura pată de culoare
În clădirile aproape marțiene
Închipuite în copilărie
De pe alte planete,
Nelocuite.


Mariana CABEL

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu