vineri, 22 noiembrie 2013

PAUL SPIRESCU - NATURĂ MOARTĂ CU ILUZII


 Am primit de la domnul Paul Spirescu volumul Natură Moartă Cu Iluzii.



















Din volum:


VÂNZĂTOR DE NORI

Sunt vânzător de nori pe-această stradă
taraba mea e singura întinsă
și parcă e abulică și ninsă
de prima și de ultima zăpadă

voi toți veniți la mine-n poezie
să mi-o jucați nepăsători cu banul
iar eu mă fac prieten cu dușmanul
ca să vă dau la toți pe datorie

sunt vânzător de nori pe-această stradă
în care numai orbii pot să vadă...



FĂRĂ TITLU

Sunt orb dar te aștept aici de-o viață
doar pentru tine mi-am înnobilat grădina
chiar dacă fluturi negri cu grija mă răsfață
și Dumnezeu în mila lui mi-a luat lumina

din când în când mai fug și eu de-acasă
să simt miros de oameni vii și teferi
și chiar dacă-ntunericul m-apasă
îmi pare-atunci că rătăcesc printre luceferi

Sunt orb și mă strecor stingher pe trotuare
printre mulțimi de oameni și prăpăd
și pipăi tandru cu bastonul caldarâmul
și parcă... am și început să văd!


POEMUL TAINELOR

Nopțile de taine-s grele
din cuvinte sar scântei
doar în visurile mele
se bat îngerii cu stele
între ei!


Mulțumesc doamnule Paul Spirescu, pentru „sinceră prietenie-această carte de ILUZII întemeietoare și deziluzii care amăgesc”





Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu