marți, 27 august 2013

Iubirea se recapitulează în fiecare dimineață

25 de ani de la cununia civilă



Iubirea se recapitulează în fiecare dimineață

Îți adunci aminte când mi-ai spus
Dragul meu
ți-ai îmbrăcat ochii în smoking
Privirea  privirea
Strălucirea ei 
ca un papion  nearanjat

Când cununiile ne-au încoronat
Isaia dănțuia lângă noi
aurind  inelarele
chiar dacă verighetele erau de tablă

Mănușile albe de dantelă ale ochilor tăi
îmi așezau papionul privirii

Încep să număr în gând anii
deja mă pierd în amintiri
Verighetele strălucesc
îmbrățișate 
în inima ta 
în inima mea

La școala zilelor împreună
darul dragostei
copiii
Câte ne-au învățat ei
capitole pe care le pierdusem
din diferite motive
de neșansă.

Draga mea și azi
mănușile albe de dantelă ale ochilor tăi
îmi așeza papionul privirii mele.
Și inima noastră
bate metrica iubirii
mai cizelată ca la început

Mulțumesc!
27.08.2013
Teo Cabel


27 August 1988







UN AN MAI TÂRZIU: 26 AUGUST 1989






 TRECUT-AU ANII

























































Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu