marți, 14 martie 2017

Arena literară nr 4, 2017- Un număr dominat de poezia fenimină și ziua de 8 Martie.


Am primit azi revista „Arena” nr 4 de la domnul Florentin Popescu. Acest număr este dominat de poezia feminină. Cu și despre femeie și ziua dedicată ei  de 8 Martie.
Semnează  doamnele: Eliza Roha, Angi Melania Cristea,Victoria Milescu, Paula Romanescu, Maria Mircea-Stan, Lumința Zaharia, Gabriela Banu, Ana Dobre.  Și despre doamne: Aureliu Goci, Ion Dodu Bălan, Dumitru Dumitrică, Marian Dumitru, Constantin Kapitza, Mihai Antonescu, Nicolae Grigore Mărășanu, Emil Lungeanu, Boris Marian Mehr, Ion Văduva.

La pagina 36 am găsit o cronică la volumul  meu „Trepte”. Mulțumesc domnului Florentin Popescu!
Pentru că sunt două inadvertențe, poate și din vina mea, aș vrea să le precizez pentru conformitate:
1. Nu mai sunt la cenclul AntePortas din iunie 2015. Scrie chiar și la sfârșitul cărții „Trepte” și în „Prezențe în Agora literară”
2. Domnul Florentin Popescu scrie și câteva rânduri despre revistă, aceasta se numește „Literadura”, nu „Literatura”
3. Mă simt obligat să spun că în Buzău mai apar reviste: Cartelul Metaforelor, Caietele de la Țintești, Buzăul Literar, Uscând o lacrimă și, mai rar, Ante Portas .















Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu