miercuri, 15 iulie 2015

Noutăți editoriale - Cornelia Ionescu Ciurumelea - Tatuaj de melancolie- versuri și grafică

Poeta și graficiana Cornelia Ionescu Ciurumelea a lansat de curând un nou volum de versuri.
Scriitorul Nicolae Peneș semnează prefața, acestui al șaisprezecelea volum de poezii al autoarei râmnicene.
Cartea este apărută la editura Rafet, Rm. Sărat
Mulțumesc autoarei pentru volumul trimis!

Din volum:
Geometrie de frică

Eu... femeia cocor...
mă înalţ din îmbelşugatu-ți noroi...
Din țărâna ta care-mi știe
rostul poemului ce-mi urcă
prin capilare de sânge...
Tu... îmi îmbraci cu veșminte scrobite...
țesută din egoistă ispită... umerii goi...
   Când... între noi...
   explodează imense stalactite de sticlă...
   simt tatuajul acelei clipe...
   ca pe-o geometrie de frică...
   Carnea mea se preface în ciorchine de sare...
   și... am rană albastră pe coapse...
   tatuată de cerul mâinilor tale... 


   Melancolie 

   Când... buzele-ți prind rădăcini
    pe glezna-mi de stele...
    când... mă atingi cu gându-ți
   ... troian de geruri supreme...
   când mă cuprinzi cu a porțelanului plămădire
   ...senzuală... suavă...
         când... degetele tale au miros de otravă...
         regatului meu de cerneală
         îi deschid fereastra de colivie
         spre cea mai infernal de fertilă melancolie


        Cornelia Ionescu Ciurumelea                                            











Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu