luni, 2 iunie 2014

Dinu Petruț- Premiul I la un concurs național de poezie.

Dinu Petruț, elev în clasa a VIII-a A, Școala „George Emil Palade”, membru al cenaclului „AntePortas”, a câștigat Premiul întâi la Concursul național Copiii României Creează, organizat de Centrul Cultural al Ministerului Afacerilor Interne.
Concursul a avut două secțiuni 8-11 ani și 12-17 ani.  S-au luat patru premii pentru Buzău, toate de la școala „George Emil Palade”și toate de la profesoara de română Veronica Bulf.
Actrița Doina Ghițescu a ansamblului Ciocârlia a citit câte o poezie de-a concurenților. De la Dinu Petruț a citit Gândurile nopții.
Au participat elevi din București, Buzău, Galați, Iași, Caraș-Severin.
Felicitări elevilor de la „George Emil Palade” și doamnei profesoare pentru îndrumare!






Gândurile nopţii

Spune-mi...
Dacă m-aş contopi dintr-o dată cu noaptea,
iar noaptea cu mine, ţi-ar mai fi frică de întuneric?
Dacă milioanele mele de gânduri s-ar transforma în stele,
ţi-ai pune o dorinţă atunci când una dintre ele ar cădea?
Dacă luna mi-ar fura sufletul,
te-ai uita, în serile târzii,
cum creşte şi scade, fără să aibă nimic de spus?

Ai plânge oare pentru blestemul
care ne bântuie să fugim unul după altul,
fără să ne putem atinge vreodată?

Fără să-mi simţi trupul înfiorat
şi răsuflarea vulcanică,
care îţi şoptea în fiecare noapte:
,,Te iubesc’’?

Dacă sufletul tău ar deveni soarele,
te-ai întrista pentru că nimeni nu s-ar uita la tine,
de frică să nu orbească de la atâta lumină?
Oare m-ai iubi chiar dacă stelele mele
au încetat de mult să mai strălucească?
Iubito...
Oare, ai putea să mă mai iubeşti şi-atunci,
chiar dacă ar trebui să ne ucidem unul pe altul
pentru a supravieţui?...
(poezie  cuprinsă în Antologia Cenaclului AntePortas)


Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu